Název:
Nizozemsko a jeho obchodní a kulturní specifika
Překlad názvu:
Dutch trade and cultural specifics
Autoři:
Kašparová, Jaroslava ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce pojednává o obchodních a kulturních specifikách Nizozemska. První kapitola popisuje zemi z hlediska geografického, demografického, historického a také se věnuje jejím charakteristickým symbolům. Kapitola druhá představuje hospodářskou situaci Nizozemska, popisuje sektory ekonomiky a důležité makroekonomické ukazatele. Svým tématem na ni navazuje kapitola třetí, která řeší obchodní vztahy Nizozemska s Českou republikou. Stěžejní jsou potom kapitoly čtyři a pět, ve kterých jsou popsána nizozemská kulturní specifika, zvláštnosti, které nás mohou překvapit při vedení obchodního jednání a také osobní zážitky a dojmy z života v Nizozemském království.The thesis focuses on Dutch trade and cultural specifics. First chapter describes geography, demography and history of the country and even speaks about some characteristic symbols of the kingdom. Second chapter serves as an introduction to Dutch economy, its sectors and provides macroeconomic analysis. Third chapter is well connected to the previous one. It adverts to Czech and Dutch trade relations. The most important is chapter four and five. In these chapters you can find cultural and trade specific that could surprise you while negotiations. The fourth chapter is enriched with personal experiences and impressions from life in Dutch Kingdom.
Klíčová slova:
kulturní specifika a zvláštnosti; Nizozemsko; obchodní specifika a zvlášnosti; cultural and trade specifics; introduction of the country; The Netherlands
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22023