Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen company
Autoři: Suchanová, Iveta ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; produkt; situační analýza; Marketing; Marketing Mix; Marketing Research; Product; Questionnarie; Situtional Analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21938

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17908


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet