Název: Nové formy marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích
Překlad názvu: New forms of marketing and their implementation in cultural organizations
Autoři: Kučerová, Anna ; BĚLOR, Roman (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kulturní instituce a organizace; management; management kultury; management umění

Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/7954

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-177773


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-11-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet