Název: Koncepce akademických orchestrů s důrazem na marketingovou strategii akademického orchestru HAMU.
Překlad názvu: The academic orchestras creation with emphasis on the HAMU Academy Orchestra marketing strategy
Autoři: Tomášková, Jana ; BĚLOR, Roman (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hudební soubory; marketing (obecně); orchestry

Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/7850

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-177674


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-11-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet