Název:
Marketing ve zdravotnictví
Překlad názvu:
Marketing in Health Care
Autoři:
Stejskal, Martin ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je seznámení s poznatky z oblasti marketingu a jejich využití ve zdravotnictví s uplatněním v konkrétním zdravotnickém zařízení.The aim of this theses is acquaint with the knowledge of marketing and its use in health care with particular application in medical devices.
Klíčová slova:
lázeňství; marketing; marketingová komunikace; zdravotnictví; balneology; health care; marketing; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20706