Název:
Analýza komunikačního mixu firmy T.A.S. Praha s.r.o.
Autoři:
Vlčková, Simona ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je popsat, charakterizovt a analyzovat podstatu, cíle a formy marketingové komunikace, objasnit problematiku komunikačního mixu a postup při jeho optimalizaci. Na praktickém příkladě poté aplikovat znalosti z oboru marketingová komunikace s cílem optimalizovat komunikační mix firmy.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; reklama
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2904