Název:
Možnosti zlepšování kvality služeb v bankovním sektoru.
Překlad názvu:
The possibilities for improving of the quality of banking services
Autoři:
Skrčená, Lucie ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Mrkvička, Aleš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce pojednává o kvalitě služeb v bankovním sektoru. Cílem práce je zjistit zda konkrétní bankovní instituce splňuje požadavky zákazníků. Na základě provedené analýzy v podobě dotazníku se identifikují nedostatky a následně stanoví cesty ke zlepšení bankovních služeb v konkrétní instituci.The bachelor thesis describes the quality of banking services. The main aim of thesis is to find out how specific bank institution satisfies demands of clients. On basis of made analysis in a form of a questionnaire the deficiences are identified and consequently the ways leading to the improvement of banking services are fixed.
Klíčová slova:
bankovní služby; Kvalita; normy ISO; banking services; ISO standard; Quality
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20582