Název: Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen Company
Autoři: Kučerová, Markéta ; Polanecká, Šárka (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingový mix; RIMOWA CZ spol. s r.o.; SWOT analýza; Marketing Mix; RIMOWA CZ spol. s r.o.; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38311

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-164955


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet