Název:
Klamavá reklama z hlediska "průměrného spotřebitele"
Překlad názvu:
Misleading advertising from the point of view of average consumer
Autoři:
Hobzová, Anna ; Štěpánek, Petr (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá evropskou právní úpravou ochrany spotřebitele před klamavou reklamou za použití institutu průměrného spotřebitele. Za cíl si klade zjistit, zda tento institut ve své současné podobě efektivně funguje, a spotřebitele tak chrání. Pomocí výkladu pojmů a aplikace metody průměrného spotřebitele v modelových situacích práce dochází k závěru, že nynější způsob využívání tohoto prostředku ochrany spotřebitele je nedostatečný. Práce proto představí i autorkou navrhované řešení.This bachelor's thesis deals with the European legislation of consumer protection from misleading advertising using the institute of average consumer. The objective is to determinate whether the institute in its current form works efficiently and really protects the consumer. After explanation of basic terms and application of the method of average consumer on some specific situations, the thesis concludes, that the current way of using average consumer is not sufficient. The thesis also brings a possible solution created by the author.
Klíčová slova:
evropské právo; klamavá reklama; ochrana spotřebitele; průměrný spotřebitel; average consumer; consumer protection; european law; misleading advertising
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37325