Název:
Analýza malého internetového obchodu a jeho propagace
Překlad názvu:
Analysis of small internet shop and its propagation
Autoři:
Henschová, Kristina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou malého internetového obchodu Náušnice od Tintiny. Nejprve představí samotný e-shop a seznámí s jeho historií. Další kapitola je věnována modulárnímu webovému redakčnímu systému Prestashop, tento redakční systém je určen pro správu elektronického obchodu. Čtvrtá kapitola analyzuje internetový obchod. Zodpovídá následující otázky: Jak e-shop vidí zákazníci? Jak ho vidí návštěvníci? Jaká je cílová skupina? Jaká je cena a marže? Jaké jsou silné a slabé stránky e-shopu, jeho příležitosti a jeho hrozby? Znají e-shop vyhledávače? Následující kapitola je o propagaci e-shopu. K propagaci byla využita sociální síť Facebook, dále Sklik.cz a slevové portály. Šestá kapitola vyhodnocuje propagace a srovnává jejich úspěšnost. Poslední kapitola formuluje doporučení především pro zkoumaný e-shop. Tyto doporučení jsou však snadno aplikovatelné i na podobné malé e-shopy, které se dopouštějí podobných chyb.This bachelor's thesis deals with the analysis of small online store Náušnice od Tintiny (Tintina's earrings). First there will be a brief introduction into the store and its history. Next chapter is dedicated to web content management system Prestashop. This software is designed for administration of online stores. The fourth chapter analyzes the online store while answering following questions: How is the online store perceived by customers? How is the online store perceived by visitors? What is the target group the shop aims for? What is the price and margins? What are the strengths and weaknesses of the store and its opportunities and threats? Is the shop optimized for search engines? The following chapter deals with the propagation of the store. For the promotion we used the social network Facebook, Sklik.cz and also websites offering discounts. The sixth chapter evaluates used promotion tools and compares their success. Last chapter contains recommendation especially for this online store. However, these recommendations are easily applicable for similar small online stores that make similar mistakes.
Klíčová slova:
e-shop; Facebook reklamy; internetový obchod; Prestashop; slevový portál; deal of the day; e-shop; Facebook adds; Prestashop
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36123