Název:
Spokojenost zákazníků vybrané firmy
Překlad názvu:
Customerr satisfaction of chosen company
Autoři:
Francová, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce pojednává o důležitosti měření spokojenosti zákazníků, tedy o jednom z nejdůležitějších faktorů úspěšnosti každého podniku. První kapitola práce je věnována marketingovému průzkumu z teoretického hlediska. Druhá kapitola pojednává o spokojenosti zákazníků. Ve třetí kapitole je rozebrána činnost společnosti AV MEDIA, a.s., ve které proběhly průzkumy spokojenosti zákazníků. Ty tvoří čtvrtou a pátou kapitolu diplomové práce. V šesté, poslední kapitole, se práce věnuje metodám měření, které společnost k jednotlivým průzkumům využila. Dochází ke kritickému zhodnocení obou metod a nástinu možných aktivit, které by do budoucna společnosti mohly pomoci k efektivnějšímu měření spokojenosti klientů.The theses speaks about satisfaction of customer as about one of the most important factor of company's prosperity. Firts chapter is devoted to theory of marketing research. Second chapter speaks about satisfaction of customers. Third chapter includes facts about AV MEDIA, a.s. and its activities. Two researches about AV MEDIA's customers satisfaction are analysed in fourth and fifth chapter. The last chapter contains critical view of both methods which were used. There are also some recommendations in order to make measurements more efficient in the future.
Klíčová slova:
Měření spokojenosti; Net Promoter Score; Spokojenost zákazníků; Stakeholder Relationship Optimizer; Consumers satisfaction; Measuring of satisfaction; Net Promoter Score; Stakeholder Relationship Optimizer
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36060