Název:
Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Překlad názvu:
Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Autoři:
Gomboš, Peter ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Karásková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] Customer satisfaction is one of the hot topics also for a successfull Czech car producer ŠKODA AUTO a.s. This diploma thesis titled: Identification of best practices for customer satisfaction at ŠKODA AUTO a.s., analyses customer satisfaction management of sales and evaluates the applicability of proposed improvement process measurements.Zákaznická spokojenost je důležité téma i pro úspešného českého výrobce automobilů ŠKODA AUTO a.s. Diplomová práce s názvem Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s. analyzuje management zákaznické spokojenosti s prodejním servisem a ověřuje použitelnost navrhovaných zlepšení existujícich procesů.
Klíčová slova:
osvědčené postupy; prodej; zákaznícka spokojenost; ŠKODA AUTO; best practices; customer satisfaction; sales; ŠKODA AUTO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35888