Název: Analýza činnosti a marketingová strategie hotelu Alwyn
Překlad názvu: Activity analysis and marketing strategy of the Alwyn hotel
Autoři: Vacková, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Nesládek, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hotel; konkurenční analýza; marketingová strategie; marketingový mix; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; competitive analysis; customer satisfaction; hotel; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35785

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162484


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet