Název:
Uvedení nového modelu Dacia na český trh
Překlad názvu:
Marketing strategy for launch of new model Dacia Sandero on czech market
Autoři:
Kvapil, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jordák, Zbyšek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce představuje marketingový plán a formulaci strategie uvedení nového modelu Dacia Sandero na český trh. Práce je členěna do tří základních částí. První část se věnuje definici termínů a metodologie využité v další části práce. Navazuje část týkající se značky Dacia a společnosti Renault Česká republika, která slouží k přiblížení skutečností a rámců, v kterých se značka pohybuje. Analytická část se věnuje nejprve analýze českého trhu v kontextu trhu evropského dále pak analýza portfolia značky Dacia. Navazuje předpověď vývoje trhu a segmentu a specifikace marketingového mixu. Poslední kapitola před závěrem se pak věnuje srovnání reálně přijaté strategie a strategie plynoucí z této práceThis thesis represents marketing plan and strategy formulation for launch of new model Dacia Sandero on czech market. Logical structure of this thesis is split into three parts. First part is focused on definition of used terms and metodology used in analytic part of the thesis. Following part is describing Dacia brand and Renault Czech republic to get all relevant information, which influences the brand it self. Last part starts with market analysis in european market context followed by portfolio analysis. Next part is focused on market and segment forecast and marketing mix specification. Last chapter is comparing the strategy from the thesis with real used strategy.
Klíčová slova:
analýza trhu; Dacia Sandero; Marketingová strategie; uvedení nového modelu; Dacia Sandero; launch of new model; market analysis; Marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35712