Název: Marketing města Soběslavi
Překlad názvu: Marketing of Soběslav
Autoři: Nováková, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing města; marketingová opatřní; marketingový mix; Soběslav; turistická nabídka; výzkum; city marketing; marketing measures; marketing mix; research; Soběslav; tourism offer

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35696

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162395


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet