Název:
Komunikace firemních hodnot
Překlad názvu:
Communication of corporate values
Autoři:
Hekšová, Tereza ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a firemními hodnotami a jejich komunikací směrem k zaměstnancům a klientům společnosti ČSOB. V teoretické části je rozebrána firemní kultura, její charakteristika, prvky a také její přínos pro fungování společnosti. Dále jsou zde vysvětleny pojmy firemní hodnoty a etický kodex. Další nedílnou součástí je téma komunikace. Praktická část je zaměřená na firemní kulturu a hodnoty společnosti a analýzu jejich komunikace. Na základě této analýzy je pak navržen způsob komunikace nových firemních hodnot.The thesis focuses on corporate culture and corporate values and it's communication to employees and clients of the ČSOB company. In the theoretical part will be explained the concepts of corporate culture, it's characteristics and elements as well as the contribution for the company. There are also explained the concepts of corporate values and code of ethics. Another integral part is the field of communication. The practical part focuses on the corporate culture, values of CSOB and the analysis of it's communication. On the basis of this analysis is proposed the way of communication of the new corporate values.
Klíčová slova:
firemní hodnoty; firemní kultura; komunikace; podniková etika; communication; corporate culture; corporate ethics; corporate values
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35556