Název:
"Marketingová komunikace skrze módní blogy"
Překlad názvu:
Marketing communication through blogging
Autoři:
Cao Thi, Eva ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Henrych, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace prostřednictvím blogů analyzuje nástroje používané na blozích a vliv tohoto druhu marketingové komunikace na spotřebitele. Vedlejším cílem je predikce vývoje vlivu blogů na českého spotřebitele.The bachelor thesis Marketing communication through blogging analyzes the tools that are being used on blogs and their impact on a consumer. Secondary objective is to forecast the trend of the impact of blogging on a czech consumer.
Klíčová slova:
blog; marketingová komunikace; online komunikace; sociální média; Blog; Marketing Communication; Online Marketing; Social Media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35527