Název: Specifika marketingové komunikace v Německu a Švýcarsku zaměřené na veletrhy
Překlad názvu: Specifics of marketing communication in Germany and Switzerland focused on trade fairs
Autoři: Janda, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Exnerová, Kamila (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; Německo; veletrhy; Švýcarsko; Germany; marketing; marketing communication; Switzerland; trade fairs

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35463

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162162


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet