Název:
Porovnání nákupní atmosféry v prodejnách společností Intersport a Sportisimo
Překlad názvu:
Comparison of the store atmosferics of Intersport and Sportisimo stores
Autoři:
Pekárek, Jan ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Miloš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem práce je analýza nákupní atmosféry v prodejnách Intersport v Obchodním centru Letňany a Sportisimo v obchodním centru Metropole Zličín a její následné porovnání. Vedlejším cílem práce je přinést návrhy řešení pro konkrétní nalezené nedostatky. Práce je rozdělena do tří kapitol. První teoreticky vymezuje pojem nákupní atmosféra a prvky, které ji tvoří, druhá charakterizuje obě společnosti a třetí se již věnuje konkrétním prodejním jednotkám a jejich vzájemnému porovnání z hlediska nákupní atmosféry.The main objective of the thesis is to analyze and compare the store atmosferics in two selected retail units: Intersport Obchodní centrum Letňany and Sportisimo Metropole Zličín. The secondary objective is to find solutions for particular issues. The thesis is divided into three chapters. First chapter defines the retail store atmospherics in theory, second chapter characterizes selected companies and third chapter is dedicated to the specific stores and its atmosterics comparison.
Klíčová slova:
Intersport; Nákupní atmosféra; Sportisimo; Intersport; Retail store atmospherics; Sportisimo
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35445