Název: Porovnání marketingových strategií televizních stanic v ČR v 90. letech.
Překlad názvu: Comparison of marketing strategies of television stations in the Czech Republic in 1990s
Autoři: Kosová, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Raiter, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; média; televizní trh; marketing strategy; media; television market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19960

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15930


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet