Název: Zavedenie značky Vinea na český trh
Překlad názvu: Launch of "Vinea" Brand in the Czech Market
Autoři: Šušnyák, Viktor ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Kofola; situační analýza; strategie; Vinea; zavedení; Kofola; launch; situation analysis; strategy; Vinea

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19767

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15737


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet