Název:
Strategie malé firmy
Překlad názvu:
Small business strategy
Autoři:
Krajník, Jaroslav ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je věnována tématu strategie malé firmy. V teoretické části jsou postupně shrnuty veškeré důležité části strategického cyklu. Praktická část je úzce provázána s teoretickou částí a postupně aplikuje teoretické znalosti z první části práce na příkladu konkrétní malé firmy. Po určení vize a mise je provedena podrobná interní a externí analýza pro popisovanou malou firmu. Poté jsou aplikovány jednotlivé modely na určení strategií na zvoleném podniku. Na základě získaných informací se v závěru práce pojednává o hodnocení jednotlivých strategií, o jejich výběru a o návrhu jejich implementace do praxe. Právě tyto tři zásadní postupy jsou stanoveny jako cíl této diplomové práce. V závěru se tedy dostaneme k hodnocení zvolené strategie dle různých kritérií, jejímu návrhu na zavedení do praxe a doporučení pro budoucí kroky podniku a jejich zdůvodnění.This thesis is devoted to small business strategy. In the theoretical section all the important parts of the strategic cycle are gradually summarized. The practical section is closely linked with the theoretical one and gradually applies the theoretical knowledge from the first part to the specific example of a small business. After determining the vision and the mission a detailed internal and external analysis is described for small business. Than particular models are being applied on the specific case in order to determine the strategies for the chosen company. Based on the information gathered, the thesis deals with the evaluation of strategies, their selection and design of their implementation in practice. These three essential procedures are set out as a goal of this thesis. In the end, we get to evaluate the strategy chosen according to various criteria, its proposal to introduce into practice and recommendations for future action by the company as well as their justification.
Klíčová slova:
mise, vize; strategická analýza; strategie; typologie strategií; strategic analysis; strategy; strategy typology; vision, mission
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35126