Název:
Marketingové aktivity firiem Euro Center Trade s.r.o. na českom a slovenskom trhu
Překlad názvu:
Marketing activities of Euro Trade Center s.r.o. companies in the Czech and Slovak market
Autoři:
Tomajková, Lýdia ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Ferianc, Július (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá marketingovým mixom dvoch kooperujúcich firiem pôsobiacich v oblasti dovozu a distribúcie alkoholických a nealkoholických nápojov na českom a na slovenskom trhu. Firmy patria do segmentu malých a stredných podnikov. Práca popisuje a analyzuje jednotlivé časti marketingového mixu. V závere je navrhnutá koncepcia možných zmien.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2621