Název:
Digitální marketing a jeho úloha při oslovování mladé generace
Překlad názvu:
Digital marketing and its role in reaching out young generation
Autoři:
Raková, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je zmapovat prostředí digitálního marketingu, charakterizovat mladou generaci z hlediska její vybavenosti digitálními médii, zjistit preferenci jednotlivých komunikačních kanálů, mediální konzumaci, nákupní chování a následně analyzovat úlohu jednotlivých technik digitálního marketingu při oslovování této generace.The aim of diploma thesis is to map the digital marketing environment, characterize the young generation in terms of its digital media equipment, determine the preference of individual communication channels, media consumption, purchase behavior and analyze the role of digital marketing techniques for reaching this generation.
Klíčová slova:
digitální marketing; mladá generace; techniky digitálního marketingu; digital marketing; digital marketing techniques; young generation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34590