Název: Marketingová strategie značky BIG SHOCK!
Překlad názvu: Marketing strategy of BIG SHOCK! brand
Autoři: Besperát, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Al-Namura, spol. s.r.o.; Big Shock!; energetické nápoje; marketing; marketingová strategie; značka; Al-Namura, spol. s.r.o.; Big Shock!; brand; energy drinks; marketing; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34586

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-149847


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-07, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet