Název:
Analýza a optimalizace vybraných podnikových procesů ve společnosti Gorenje spol. s r.o.
Překlad názvu:
Analysis and optimization of selected business processes in the company Gorenje spol. s r.o.
Autoři:
Labašta, Petr ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Pardubská, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce teoreticky i prakticky pojednává o procesním řízení -- o procesní analýze a optimalizaci podnikových procesů ve společnosti. Teoretická část popisuje procesní řízení a jeho prvky a výhody, popisuje pojem proces a typy procesů. V teoretické části jsou také popsána teoretická východiska procesní analýzy. V závěru v teoretické části se nachází vysvětlení pojmu optimalizace podnikových procesů. V praktické části nejprve autor představí společnost, ve které následně provede SWOT analýzu společnosti. Dále se v praktické části nachází procesní analýza vybraných podnikových procesů v notaci EPC. Po provedení analýzy následuje optimalizace -- zlepšení těchto podnikových procesů. Posledním bodem této práce je zhodnocení práce a závěr.Work theoretically and practically deals with process management - the process analysis and optimization of business processes in the company. The theoretical part describes the process control and its features and benefits, describes the term of process and the types of processes. The theoretical part also describes the theoretical basis of process analysis. At the end of the theoretical part is the explanation of the concept of business process optimization. In the practical part at first author presents company, which then performs a SWOT analysis of the company. Furthermore, in the practical part is a process analysis of selected business processes in EPC notation. After the analysis, followed by optimization - improve the business processes. The last point of this work is the evaluation of work and conclusion.
Klíčová slova:
Optimalizace podnikových procesů; Proces; Procesní analýza; Prodej; Zákazník; Business process optimization; Customer; Process; Process analysis; Sale
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34449