Název:
Návrh optimalizace elektronického obchodu Tesco
Překlad názvu:
Design of optimization of Tesco e-shop
Autoři:
Procházková, Hana ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Ceeova, Nela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá elektronickým obchodem Tesco Potraviny online. Obsahem je podrobný popis funkcionalit e-shopu, ale také jeho konkurence z pohledu zákazníka. Pomocí metod vícekriteriálního rozhodování jsou provedeny srovnávací analýzy funkcionalit webových stránek a služeb obchodů Potraviny online, Potraviny domů a Zmarket. Dále díky dotazníku je proveden průzkum spokojenosti uživatelů. Na základě výsledků je uskutečněn návrh optimalizace elektronického obchodu Tesco. Práce se také zabývá vývojem elektronického obchodování a popisuje společnost Tesco.The thesis titled Tesco Potraviny online e-shop contents detailed customer experience based description of functionalities of the Tesco e-shop and some other e-shops competing on the on-line groceries market. Available methods of multi-criteria decision making allowed a platform for comparative analysis of functionalities of Potraviny online, Potraviny domů and Z-market shopping websites. The customer satisfaction survey had been carried out via a multiple choice questionnaire. A proposal for optimalization of the Tesco e-shop, this being the aim of the thesis, has been put together thanks to evaluation of both data collected and multi-criteria analysis being applied. The thesis also provides some subject related information about the Tesco company and looks into how the e-commerce evolves.
Klíčová slova:
dotazník; e-shop; elektronický obchod; Tesco; vícekriteriální rozhodování; e-commerce; e-shop; multi-criteria decision making; questionnaire; Tesco
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34400