Název:
Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
Překlad názvu:
Analysis of corporate identity company NIOSPORT agency, a.s.
Autoři:
Hromasová, Lucie ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní identity reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s. Hlavním cílem této práce je provést analýzu firemní identity společnosti NIOSPORT agency, a.s. V teoretické části je vysvětleno, co je to vlastně firemní identita, z jakých prvků se skládá a proč je pro firmy tak důležitá. Dále je zde vymezen pojem image s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita, vysvětlena vzájemná provázanost mezi firemní identitou a firemní strategií a poté je věnována pozornost reklamním agenturám obecně. Praktická část se skládá z konkrétního popisu reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s., z výsledků empirického šetření, ze zhodnocení image agentury a v neposlední řadě doporučení do budoucna, která vyplynou z teoretické analýzy, analýzy firemních dokumentů a hloubkových rozhovorů s ředitelem, zaměstnanci a klienty reklamní agentury.Master thesis focuses on issues of corporate identity of advertising agency NIOSPORT agency, a.s. The aim of this thesis is to analyze corporate identity of company NIOSPORT agency, a.s. In the theoretical part is explained what is a corporate identity, which elements are included and why it is so important for companies. Then there is a definition of an image with an emphasis on its distinction from the concept of corporate identity, explained the interdependence between corporate identity and corporate strategy, and then is paid attention on advertising agencies in general. The practical part consists of a description of a particular advertising agency NIOSPORT agency, a.s., the results of empirical research, evaluation of the image of agency and finally of recommendations for the future, arising from the theoretical part, analyzing corporate documents and of the depth interviews with the director, staff and clients of advertising agency.
Klíčová slova:
firemní design; firemní identita; firemní image; firemní komounikace; firemní kultura; firemní produkt; reklamní agentura; advertising agency; corporate communication; corporate culture; corporate design; corporate identity; corporate image; corporate product
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34308