Název: Budování korporátní značky
Překlad názvu: The corporate brand building
Autoři: Wisterová, Veronika ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Olléová, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; korporátní značka; Starkl zahradník; brand building; corporate brand; Starkl zahradník

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34175

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136239


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet