Název: Etické prvky v reklamě
Překlad názvu: Ethical elements in advertising
Autoři: Stieberová, Šárka ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: etika; postoje respondentů; reklama; televizní spot; advertising; ethics; respondents attitudes; TV spot

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34088

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-135411


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet