Název:
Segmentace trhu jogurtů
Překlad názvu:
Yoghurt market segmentation
Autoři:
Nováková, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Semrád, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je odhalit segmenty na českém trhu jogurtů. Práce obsahuje charakteristiku produktu a jednotlivých tržních subjektů. Data jsou zpracována na základě primárních dat (dotazníkové šetření). Práce obsahuje primární analýzu, křížovou a shlukovou analýzu. Výsledkem je charakteristika jednotlivých segmentů včetně marketingového doporučení.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; marketingový výzkum; Segmentace; shluková analýza; tvorba segmentů
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2284