Název: Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower
Překlad názvu: Marketingová strategie uvedení nového produktu na trh na příkladu robotické sekačky Honda
Autoři: Brož, Ondřej ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketing; marketingová strategie; uvedení na trh; Marketing; marketing strategy; product launch

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33362

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124568


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet