Název:
Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Wienerberger, a.s.
Překlad názvu:
Analysis of the Marketing Mix in Wienerberger, a.s.
Autoři:
Skorunková, Monika ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Heřmanová, Simona (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce byl rozbor marketingových nástrojů ve zvolené firmě se zaměřením na marketingovou komunikaci, provedení SWOT ananlýzy a návrh možných marketingových zlepšení do budoucna.The aims of the thesis is marketing ananlysis in selected company with a view to markteting communication, creation the SWOT analysis and draft of marketing innovation into the future
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; SWOT; marketing; marketing communication; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16462