Název:
Návrh marketingové strategie firmy KOPP Elektrotechnika spol. s r.o.
Překlad názvu:
Marketing strategy proposal for the company Kopp Elektrotechnika spol. s r.o.
Autoři:
Kořínková, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V teoretické části se práce zaměřuje na základní charakteristiky a specifika průmyslového trhu a na aktuální vývojové trendy v průmyslovém marketingu. Metodická část se věnuje postupu při vytváření marketingové strategie. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část se zabývá situační analýzou firmy Kopp Elektrotechnika spol. s r.o.. Druhá část navazuje na situační analýzu a jejím výstupem je návrh marketingové strategie pro tuto firmu.The theoretical part of the thesis focuses on basic characteristics and features of industrial markets and on the current development in this area. The methodical plan deals with the marketing strategy process. The practical part is divided into two parts. The former deals with the situational analysis of the company Kopp Elektrotechnika spol. s r.o. The latter links to the situational analysis and results in the marketing strategy proposal for the company.
Klíčová slova:
Marketingová strategie; Průmyslový marketing; Situační analýza; SWOT; Industrial marketing; Marketing strategy; Situational analysis; SWOT
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15984