Název:
Komparace prodejních jednotek firmy Tesco a Hypernova
Překlad názvu:
The comparison of Tesco and Hypernova sales units
Autoři:
Deáková, Olga ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Má bakalářská práce porovnává nákupní atmosféru hypermarketů Tesco a Hypernova, hodnotí její pojetí v obou prodejnách a uvádí způsoby, jakými je možné nákupní atmosféru zlepšit. V teoretické části vysvětluji prvky nákupní atmosféry a ukazuji způsoby jejich použití. V praktické části nejdříve představuji společnosti Tesco a Royal Ahold, následně popisuji terénní výzkum nákupní atmosféry v konkrétních prodejnách Tesco a Hypernova. V závěru vyhodnocuji celý výzkum a přikládám návrhy na zlepšení.My bachalor's thesis compares the shopping atmosphere in Tesco and Hypernova hypermarkets, evaluates its elements and mentions ways of its improvement. In the theoretical part I explain the elements of shopping atmosphere and describe their use. At the beginning of the analytical part I introduce companies Tesco and Royal Ahold then I describe my research in particular Tesco and Hypernova sales units. In the conclusion I evaluate the research and enclose improvement suggestions.
Klíčová slova:
Hypernova; Nákupní atmosféra; Tesco; Hypernova; Shopping atmosphere; Tesco
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15938