Název:
Marketingová strategie firmy Optimus a.s.na domácím trhu a v zahraničí
Překlad názvu:
Marketing strategy of firm Optimus Consult & Invest Co. Ltd. domestically and abroad
Autoři:
Rysová, Aneta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Fencl, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá obecně i konkrétně problematikou marketingové strategie společnosti Optimus Consult & Invest a.s., jejíž hlavní náplní činnosti je zpracovávání dotací z Evropské unie.This bachelor thesis deals with the general and specific issues of marketing strategy company Optimus Consult & Invest Co. Ltd., whose principal activity is the processing of grants from the European Union.
Klíčová slova:
dotace; marketingová strategie; SWOT analýza; grants; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15839