Název: Marketingová strategie firmy Optimus a.s.na domácím trhu a v zahraničí
Překlad názvu: Marketing strategy of firm Optimus Consult & Invest Co. Ltd. domestically and abroad
Autoři: Rysová, Aneta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Fencl, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotace; marketingová strategie; SWOT analýza; grants; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15839

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11810


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet