Název:
Udržitelnost jako strategie v zahraničním obchodě
Překlad názvu:
Sustainability as an international business strategy
Autoři:
Hon, Kryštof ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Bajer, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce obhajuje hypotézu přechodu k udržitelnému rozvoji skrze využití manažerských a marketingových postupů v podmínkách svobodného trhu. Základní myšlenkou je využití změny preferencí spotřebitele ve prospěch šetrných výrobků jako obchodní příležitosti.This thesis defends a hypothesis of transition towards sustainable development through the use of management and marketing tools within free market conditions. The main idea is the use of changing consumer preferences in favour of nature friendly products as a business opportunity.
Klíčová slova:
Management změny; Mezinárodní marketing; Udržitelnost; Udržitelný rozvoj; Change Management; International Marketing; Sustainability; Sustainable development
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15718