Název:
Tvorba propagační strategie soukromé kliniky
Překlad názvu:
The Place of Private Clinics in the Czech System of Health Service with an Accent on Marketing Strategy
Autoři:
Náplavová, Veronika ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé diplomové práce na téma Postavení soukromých klinik v České republice s důrazem na tvorbu marketingové strategie soukromé kliniky je zmapovat situaci českého zdravotnictví a zjistit, zda soukromé kliniky mají vůbec místo na českém trhu. Smyslem celého úsilí je ilustrovat momentální stav zdravotnictví v ČR, jeho připravenost na zvyšující se konkurenci zdravotnických zařízení a formulovat návrhy na opatření do budoucnosti pro soukromé kliniky. V analytické části se zabývám determinujícími faktory, které tvoří image českého zdravotnictví.The purpose of the thesis The Place of Private Clinics in the Czech System of Health Service with an Accent on Marketing Strategy is to describe current situation of Czech Health Service and find out if there is a actual posibility of prosperous emplacement of private clinics. Due to intention of suggestion for the future of Health Service it is important to consider existing image of the Czech System.
Klíčová slova:
Nadstandard; Strategie; Zdravotnictví; Above Standard; Health Service; Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15611