Název:
Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu:
Franchising as the entry method to the market
Autoři:
Knapová, Monika ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce popisuje franchising jako metodu vstupu na trh. V první části jsou definovány základní pojmy, historie franchisingu, výhody a nevýhody pro jednotlivé subjekty, je popsán proces zavádění franchisingu a jeho vývoj v České republice. V druhé části je zkoumán bankovní systém UniCredit Bank.This bachelor thesis describes franchising as an method of entry to the market. The first part defines basic terms, the history of franchising, advantages and disadvantages of franchising, it describes the way how to start franchising business and its development in the Czech Republic. The second part describes a banking system UniCredit Bank.
Klíčová slova:
franchisant; franchising; franchisor; UniCredit Bank; franchisee; franchising; franchisor; UniCredit Bank
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32592