Název: Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu: Franchising as the method of market entering
Autoři: Sedláčková, Nina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: franchising; franchisingová smlouva a příručky; výhody a nevýhody franchisingu; advantages and disadvantages of franchising; franchise contract and manual; franchising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32591

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-115646


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet