Název:
Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu:
Franchising as the method of market entering
Autoři:
Sedláčková, Nina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této bakalářské práce je problematika franchisingu. Cílem bylo teoreticky vymezit tuto formu vstupu na trh, analyzovat vztah mezi master-franchisantem a franchisanty v rámci Evropy ve společnosti The Little Gym a posoudit vhodnost franchisingu pro tento koncept. Práce je rozdělena do 3 částí. První je věnována charakteristice franchisingu, jeho výhodám a nevýhodám. Další část je zaměřena na zakládání franchisingového podniku, na smlouvu a příručky a poslední část se věnuje použití franchisingu v praxi. Součástí práce jsou i doporučení pro lepší rozvoj této franchisingové sítě.The topic of this thesis is franchising issue. The aim was to define theoretically this form of market entry, to analyze the relationship between master-franchisee and franchisees in Europe within the The Little Gym company and consider suitability of franchising for this concept. The work is divided into 3 parts. The first one is devoted to characteristics of franchising, its advantages and disadvantages. Next part is focused on setting up a franchising business, franchise contract and manuals. The last part deals with the use of franchising in practice. The thesis also includes recommendations for better development of this franchise company.
Klíčová slova:
franchising; franchisingová smlouva a příručky; výhody a nevýhody franchisingu; advantages and disadvantages of franchising; franchise contract and manual; franchising
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32591