Název:
Analýza spokojenosti pracovníků
Překlad názvu:
Analysis of employee satisfaction
Autoři:
Cikrytová, Kateřina ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce obsahuje analýzu pracovní spokojenosti pracovníků call centra. V teoretické části je definován pojem pracovní spokojenost, popsány faktory působící na pracovní spokojenost a vztah mezi pracovní spokojeností a pracovní motivací. V aplikační části jsou zpracovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a uvedeny návrhy možných opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti. Respondenti byli dotazováni na spokojenost s obsahem práce, mzdovým ohodnocením, organizací práce, vztahy na pracovišti, fyzickými podmínkami práce a vzděláním a zaměstnaneckými výhodami.The thesis contains analysis of job satisfaction employees of call center. In the theoretical part is defined conception of job satisfaction, are described deteminants of job satisfaction and relationship between job satisfaction and work motivation. In the practical part are analysed results of questionnaire survey and there are presented suggestions measures to increas job satisfaction. The respondents were asked about satisfaction with the content of work, remuneration, work organization, human relations, working conditions and possibilities of further education and employee benefits.
Klíčová slova:
BSC; dotazníkové šetření; faktory pracovní spokojenosti; pracovní motivace; pracovní spokojenost; BSC; deteminants of job satisfaction; job satisfaction; questionnaire survey; work motivation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15584