Název:
Etické aspekty osobních forem marketingové komunikace
Překlad názvu:
Ethical aspects of personal forms of marketing communication
Autoři:
Libovická, Lucie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Žižka, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářské práce upozorňuje na prohřešky proti slušnému chování v oblasti direct marketingu a osobního prodeje. Provedený marketingový výzkumu mapuje názory, postoje a zkušenosti spotřebitelů s těmito formami marketingové komunikace. Na základě získaných informací je popsána současná situace a pozornost je věnována etickým problémům vyskytujícím se v direct marketingu a osobním prodeji. K získání potřebných dat byla využita metoda písemného dotazování.This bachelor thesis point out transgressions against good manners in direct marketing and personal selling. Realized marketing research identifies consumers' opinions, attitudes and experiences with these forms of marketing communication. Current situation is described from received informations and main attention is paid to ethical problems occurring in direct marketing and personal selling. The data were obtained by written inquiring.
Klíčová slova:
direct marketing; etika; marketingová komunikace; marketingový výzkum; osobní prodej; direct marketing; ethics; marketing communication; marketing research; personal selling
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32289