Název: Poptávka po multikinech - co determinuje spotřebitelské rozhodování?
Překlad názvu: Demand for cinemas - what determines the consumer behaviour?
Autoři: Řeháková, Petra ; Mičúch, Marek (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: determinant; film; multikino; regrese; spotřebitelské chování; consumer´s behaviour; determinant; movie; multiplex; regression

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32059

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114435


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet