Název: Potenciál zapojení celebrit v marketingové komunikaci vybrané kategorie produktů
Překlad názvu: The potential involvement of celebrities in marketing communication of selected product categories
Autoři: Jehličková, Anna ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: celebrita; marketingová komunikace; marketingový výzkum; referenční skupina; spotřební chování; celebrity; consumer behavior; marketing communication; marketing research; reference group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31970

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114346


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet