Název:
Vnímání značky Dr. Oetker
Překlad názvu:
Dr. Oetker brand perception
Autoři:
Šmídová, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kvinta, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky Dr. Oetker se zaměřením na produkt Premium puding. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno základní pojení marketingu, značka, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V praktické části je představena značka Dr. Oetker, která je výrobcem a dodavatelem přísad na pečení, směsí na pečení, dezertů, pizz a dalších výrobků. Dále je zde uvedeno vyhodnocení dotazníkového šetření. V závěru jsou shrnuty poznatky z marketingového výzkumu a návrhy na zlepšení.This thesis focuses on the perception of the brand Dr. Oetker, focusing on the Premium pudding. The work is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical section describes the basic bonding marketing, branding, marketing communications and marketing research. The practical part is introduced by Dr. Oetker brand, which is a manufacturer and supplier of ingredients for baking, baking mixes, desserts, pizzas and other products. The evaluation of the questionnaire survey is included as well. The conclusion summarizes the findings from marketing research and suggestions for improvement.
Klíčová slova:
Dr. Oetker; marketingová komunikace; vnímání značky; brand perception; Dr. Oetker; marketing communications
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31903