Název: Analýza procesov a nástrojov hodnotenia kampaňových reakcií
Překlad názvu: Analysis of the processes and tools of campaign responses evaluation
Autoři: Hlaváčková, Lýdia ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Tesárek, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; Customer Intelligence; kampaně přímeho marketingu; komunikační kanály; communication channels; CRM; Customer Intelligence; direct marketing campaigns

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31831

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114207


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet