Název: Analýza komunikačního mixu společnosti IKEA Česká republika
Překlad názvu: Analysis of communication mix of IKEA Česká republika
Autoři: Wotřelová, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: IKEA; komunikační mix; marketingová komunikace; nábytek; communication mix; furniture; IKEA; marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31823

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114199


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet