Název:
Franchising jako způsob vstupu na trh
Překlad názvu:
Franchising as a method of entry to the market
Autoři:
Vajdečková, Barbora ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako způsobu vstupu na trh. První část je věnována franchisingu z teoretického pohledu. V druhé kapitole je rozebráno postavení franchisingu na českém trhu. Závěrečná kapitola názorně popisuje fungování franchisingu na příkladu úspěšné kosmetické firmy Yves Rocher.This bachelor thesis deals with franchising as the possible entry method to the market. The first part explains theoretical aspects of franchising. In the second chapter the position of franchising on the Czech market is analyzed. The last chapter illustrates the use of franchising in a successful cosmetics company Yves Rocher.
Klíčová slova:
franchisa; franchisant; franchising; franchisor; Yves Rocher; franchise; franchisee; franchising; franchisor; Yves Rocher
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31629