Název: Sociální sítě jako marketingový nástroj (se zaměřením na oděvní průmysl)
Překlad názvu: Social networks as a marketing tool (with focus on fashion industry)
Autoři: Nikolaeva, Anastasia ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Burberry; H&M; internetový marketing; oděvní průmysl; sociální sítě; Wet Seal; Burberry; fashion industry; H&M; internet marketing; social networks; Wet Seal

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31407

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113713


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet