Název: Vliv médií na prožívání a chování lidí v době hospodářské krize 2008 - 2009
Překlad názvu: The influence of media on perception and behavior in the period of the economic crisis 2008-2009
Autoři: Novotný, Tomáš ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování; hospodářská krize; média; prožívání; společnost; vliv; behavior; crisis; economic; influence; perception; society

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31398

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113704


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet